jump to navigation

Bercuti Di KL 18/01/2009

Posted by ladyanaiz in Holiday.
trackback

sekarang saya bersiaran secara langsung dari KL. ya, saya sampai kat sini sabtu pagi.

buat apa saya disini? saya datang KL untuk jemput mak saya balik. dia dah stay kat KL dengan adik dan kakak saya dekat seminggu lebih. sambil tu saya jenjalan makan angin. jumaat bertolak dari sungai petani dan sabtu pagi sampai KL. so, akan stay sampai ahad jer. ahad malam nak bertolak balik sp dah. isnin dah kerja kan..

sampai je KL pagi tu terus pergi klang. pastu pergi nilai 3. plan hari ni nak ke jalan TAR jap. ingat nak shopping tudung. biasa la, orang pompuan. 🙂

itu je la nak citer yek..

pizza

gambar ni tiada kene mengena dengan entry diatas. saja nak jaja gambar masa makan pizza hari tuh. bos blanjer sebab dia naik pangkat lagik. huahuahua..!!

Advertisements

Comments»

1. combi - 19/01/2009

psstt.. combi pun baru jer bekpes dgn abe kat pizza hut pagi kelmarin..

adehh..kena marah ler kita ni nnt 😦

itu la kak combi. huhu!!

2. catz - 20/01/2009

wah..jalan2 KL…selamat jalan2 ye…shopping tudung banyak2..hiks

catz, memang sopping tudung banyak. beli untuk raya sekali. ekekeke…

3. mebby17 - 23/01/2009

wahhhh dia g holiday gaks ehhh…epi holiday…anaiz…

hehe..best kan jalan-jalan cari makan. syiok oo…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: