jump to navigation

sabtu yang suam-suam kuku, indah… 24/05/2010

Posted by ladyanaiz in My Story.
trackback

sabtu ari tuh, kan aku kat kl..
gi jenjalan ngan chetie, adik aku..
gi digital mall. cari beg galas untuk letak notebook. yang lama dah koyak..
sebenarnya ada beg galas tepi…
tapi kunun2 macam tak stylo. tak nak pakai…
gatal..
last-last terbang rm 70 hinggit..
padan la muka…

pastu kami shoot gi mid valley..
banyak sales gak. orang pun ramai..
tak berniat la nak shopping…
tapi jauh disudut hati, sebenarnya niat shopping tu ada…
walet pulak tak berniat. hehehe..
last2 cuci mata jer…

tetiba lapar..
fikir2 nak makan apa..
last2 masuk sushi king..
bukan la selera tekak aku makanan sushi king nih..
tapi dah chetie nak makan, aku layan kan ajer…
chetie yang tukang order..
nak suruh aku order, kang tah apa2 aku order kan..
tak paham aku nengok menu nyer…
konon cakap tak suka makan…
tapi sekali aku sental dekat 4-5 ketul gak aku telan.. hahaha..
dah lapaqqqq…

pastu layan AF sampai abis..
sambil2 berfacebook..
pukul 12 lebey terus tido..
zzzzzzzzzzzzzzzz…
besoknya balik kedah naik bus….

note : wassalammu….

Advertisements

Comments»

1. combi - 24/05/2010

salam ana..

lamanye combi tak mai sini.

rumah pun dah cat baru..nmpk putih bersih jek 😉

ana sihat tak?mesti la sihat dah jejln sampai KL tu ^.^

sehat kak combi. alhamdulillah. tq. umah kak combi pun semakin cantik dan comel. cute lagi..

2. izan - 26/05/2010

ana,

tu lar… klu dah masuk tempat2 camtu kalu tak rasa lapar… bila da rasa 4 – 5 ketui sekali..hehehe…

bila nk jalan kat kl lagi..:D

kak zan, tetiba tekak boleh terima plak. terus sedap. hahaha…!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: