jump to navigation

pre-kuantan 01/06/2010

Posted by ladyanaiz in My Story.
trackback

kejap lagi yakni malam nih, aku dengan en.fizal akan bertolak ke kuantan. tengah tunggu en.fizal balik dari kerja la nih. barang dah siap packing dah. tinggal nak cabut jer nih..

buat apo kat sana? kena kojo la al-kesahnya. juga boleh la merangkap cuti-cuti malaysia kan. ganti orang kat sana. ada staff cuti. so, kena duduk sana 2hb, 3hb ngan 4hb. aku pun tak tahu la besok ni jumper ke tak branch kat sana. map ada la dibekalkan. ala, aku belasah jer la besok. tak tahu tanya je la. malu bertanya sosat la jalan kan…

so, aku gi ikut kl, then baru shoot gi kuantan. kena masuk ofis pukul 1pm. nak citer lebih2 aku pun tak tahu macam mana keadaannya lagi.

so, harap2 aku jumpa la branch kuantan tu besok. gamak tak jumpa, pandai2 la aku redah kasi pecah…

sampai sana aku update lagi k. daaa….

note : ya allah, selamatkanlah perjalanan kami..

Advertisements

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: