jump to navigation

melawat 26/10/2010

Posted by ladyanaiz in Itu..Ini...
trackback

besok CEO akan muncul di ofis bersama GM baru. mereka dalam rangka lawatan ke northern region. sudah pastinya alor setar pun termasuk dalam rangka lawatan.

aduss, aku seriau betul. apa yang aku risaukan pun aku tak tahu la. huhuhu…Β 

aku selaku orang yang incharge branch ni mmg agak seriau ler. dia ni serius sket orangnya tu yang buat aku risau. kang tak larat menjawab plak @ takut ada benda yang tak leh jawab. lagi la haru.

tapi preparation dah buat. so, besok…hentam saja la labu.

note : datang je la…!!

Advertisements

Comments»

1. LadyBird - 26/10/2010

:).. hrp2 mampu hentam esok πŸ™‚

p/s : lady jejak melalui exchange link d blog lady πŸ™‚ tq seb xchnge link d stu.. πŸ™‚

thanks lady. yess, sudah pasti saya mampu. wah… hehe..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: