jump to navigation

terkono jugak 03/11/2010

Posted by ladyanaiz in My Story.
trackback

hari ni aku agak awal sampai ofis. pagi tadi aku datang office keadaan masih macam biasa.

tapi tak sampai satu jam, air dah start naik kat area parking depan ofis. cepat giler. tetiba sajork dah jadi macam ni. tempat parking dah penuh dengan air…

jenuh aku bawak lari kereta aku. bukan aku angkat la kan, drive ler. hehe.. kena cari pulak tempat parking yang selamat dan sudah pastinya tidak berair. everyway jalan jem dan sekitar kawasan ofis aku kebanyakkannya dah dinaiki air. kat depan tu kan ada shell, area tu pun dah abis masuk air. tapi mujur la ofis tak masuk air.  

sebelah ofis aku ni plak kedai motor. korang tgk diaorang langsung tak ubah motor diaorang. mmg toke kedai ni tegar la. semangat tul menjual walaupun air dah naik. kalau aku, lama dah aku ubah motor2 tuh. lantak la labu..

heran la tak hujan pun air boleh naik kan. mai kot mana air pun tak tau. tapi mungkin lagi 2,3 jam air akan surut sket kot. just tunggu dan lihat saja…

note : pengalaman pertama macam ni..

Comments»

1. izan - 25/01/2011

dulu .. kakak sepupu k izan kena camginilah … kat kl. separuh kancil dia tenggelam. jenuh abohol… masa tu kira keta baru jugalah….


Leave a Reply

